Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:

  1. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu.
  2. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy.
  3. Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, obecności w pracy i wyjazdów służbowych.
  4. Obsługa organizacyjno-techniczna Urzędu.
  5. Właściwe gromadzenie i archiwizowanie całości dokumentacji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  6. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli.
  7. Prowadzenie książki kontroli zewnętrznej Urzędu.
  8. Prowadzenie książki obiektu dla budynku Urzędu Miejskiego.
  9. Prenumerata czasopism, zaopatrzenie Urzędu w wydawnictwa fachowe.
  10. Ewidencja ludności i wydawanie dowodów osobistych.
  11. Obsługa gospodarcza i socjalna Urzędu.
  12. Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu wyborów powszechnych.
  13. Sporządzanie ankiet, kwestionariuszy dotyczących działalności gospodarczej i społecznej gminy.
  14. Prowadzenie i koordynacja spraw związanych z działalnością przedsiębiorstw i innych jednostek gospodarczych.
  15. Koordynacja i nadzór nad działalnością placówek kulturalnych, sportowych i turystycznych.
  16. Wypisywanie oświadczeń i odbieranie zeznań świadków oraz wydawanie zaświadczeń stwierdzających pracę w gospodarstwie rolnym i inne.
  17. Sprawdzanie komputerów programem antywirusowym.
  18. Zgłaszanie do naprawy sprzętu lub programów komputerowych.
  19. Zamieszczanie i usuwanie informacji dotyczących ważnych wydarzeń w gminie Ustrzyki Dolne na stronach Urzędu Miejskiego.
  20. Zamieszczanie ogłoszeń dot. przetargów na BIP.
  21. Wykonywanie dokumentacji zdjęciowej prowadzonych inwestycji i zamieszczanie jej na stronach Urzędu Miejskiego.
  22. Dbałość o zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, podwładnymi, współpracownikami oraz w kontaktach z obywatelami przez podległych pracowników.
  23. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez Burmistrza.

Kontakt:

nr pokoju: 16 , 15, 20
nr tel. 13-460-80-09 ; 13-460-80-10 ; 13-460-80-20 ; 13-460-80-07
e-mail: woo@ustrzyki-dolne.pl

 



Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2015-10-27
  Ilość odwiedzin: 3995284