Baner głowny strony Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2

Do zadań pracownika zatrudnionego na samodzielnym Stanowisku ds. Promocji należy w szczególności:

  1. Przygotowywanie listów, wystąpień, pism na zlecenie Burmistrza.
  2. Opracowywanie materiałów dotyczących Gminy do folderów, czasopism, informatorów we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Gminy.
  3. Przygotowywanie oraz publikowanie na stronie internetowej Urzędu notatek prasowych oraz zdjęć Z wydarzeń Gminy.
  4. Dbanie o właściwe relacji z mediami.
  5. Koordynacja i nadzór nad działalnością placówek kulturalnych, sportowych i turystycznych.
  6. Organizacja wydarzeń kulturalnych we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Gminy.
  7. Organizowanie i obsługa uroczystości, rocznic i innych imprez okolicznościowych w Urzędzie.
  8. Sporządzanie planów rzeczowych i finansowych przedsięwzięć promocyjnych.
  9. Bieżący monitoring mediów w zakresie dotyczącym Gminy.
  10. Ewidencja innych obiektów niż hotele i motele świadczących usługi hotelarskie.
  11. Ewidencja gospodarstw agroturystycznych.
  12. Organizowanie współpracy z sołectwami.
  13. Utrzymywanie kontaktów ze stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi.
  14. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów gospodarczych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz podmiotami gospodarczymi.
  15. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy odpowiedzialnymi za promocję Gminy.
  16. Pełnienie roli tłumacza z języka angielskiego w trakcie wizyt zagranicznych oraz przyjmowaniu przez Burmistrza delegacji zagranicznych.
  17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez Burmistrza.

W zakresie wykonywania zadań podlega bezpośrednio Burmistrzowi.



Osoba publikująca: Marcin Organ
Data publikacji: 2015-01-08
  Ilość odwiedzin: 3663418